De regie MobilAd, gespecialiseerd in reclame op de autosnelweg, zet zijn groei voort en versterkt zijn aanwezigheid in de markt van de out-of-home met de creatie van een nieuw medium: Parking Media. Het belangrijkste doel? Het bereiken van automobilisten. Parking Media is dan ook echt niet te missen: het medium stopt parkingbezoekers letterlijk in hun beweging. Klanten zien de visual namelijk op ooghoogte, waardoor ze verplicht worden de reclame te bekijken alvorens verder te rijden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]