Audi en Clear Channel gebruiken selfies voor OOH-campagne

Audi nodigt bezoekers van het Autosalon uit om hun eigen stijl kenbaar te maken door hun Audi A1 Sportback te configureren op de iPads aan de Audi-stand. Het resultaat van hun op maat gemaakte Audi A1, vergezeld van een selfie, wordt vervolgens uitgezonden op de digitale schermen van City Play, in de buurt van het salon en in het hele land. Door te werken met variabele en gepersonaliseerde visuals profiteert Audi zo maximaal van de flexibiliteit dat digital out-of-home te bieden heeft, met een bereik van meer dan 1.3 miljoen Belgen.
De actie vindt plaats tijdens het Autosalon, sinds 18 en tot 27 januari, en is het resultaat van een samenwerking tussen D'Ieteren, Kinetic, Prophets en Clear Channel. De campagne is ook zichtbaar op de nationale netwerken van Adshel 2m² en More'O Ferrall 36m² van Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]