Audi nodigt bezoekers van het Autosalon uit om hun eigen stijl kenbaar te maken door hun Audi A1 Sportback te configureren op de iPads aan de Audi-stand. Het resultaat van hun op maat gemaakte Audi A1, vergezeld van een selfie, wordt vervolgens uitgezonden op de digitale schermen van City Play, in de buurt van het salon en in het hele land. Door te werken met variabele en gepersonaliseerde visuals profiteert Audi zo maximaal van de flexibiliteit dat digital out-of-home te bieden heeft, met een bereik van meer dan 1.3 miljoen Belgen.
De actie vindt plaats tijdens het Autosalon, sinds 18 en tot 27 januari, en is het resultaat van een samenwerking tussen D'Ieteren, Kinetic, Prophets en Clear Channel. De campagne is ook zichtbaar op de nationale netwerken van Adshel 2m² en More'O Ferrall 36m² van Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]