DDB Brussels laat 1.986 glazen klinken voor De Warmste Week

Crea / News

DDB Warmste WeekDDB Brussels bedacht een bedankingsspot voor alle deelnemers van De Warmste Week. Bijna heel Vlaanderen dus. Want het was weer een recordeditie. Er werden maar liefst 1.986 goede doelen (344 meer dan vorig jaar) geregistreerd waarvoor mensen acties konden organiseren. Die ongeziene hoeveelheid vertaalde DDB Brussels in een tv-spot met exact dat aantal champagneglazen.

In de 50” tv-spot word je meegenomen langs de handmatig gecreëerde houten constructie waar alle glazen klinken op het nieuwe jaar. Voor die installatie zorgde Tanker, dat met behulp van een elektrisch autootje de glazen in beweging zette. De regie was in handen van Raf Wathion.

Credits
Campaign: De Warmste Week slotspot
Client: VRT
Client contacts: Jan Van Biesen, Floris Nieuwdorp, Witse Van Rillaer
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Dieter De Ridder
Creative: Jolien Elegeert
Account management: Silvie Erzeel
Strategy: Philippe Gerin
TV producer: Erik Van Overloop
Production Company: Czar.be
Director: Raf Wathion
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Rien Behaeghe
DOP: Kris Vandegoor
Installation, set dressing: Tanker
Offline, Online Editor: Robin De Praetere
Grading: Kene Illegems
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Soundmix: Sonhouse