De Morgen neemt digitaal bad (en lonkt naar adverteerders)

De Morgen stelt enkele opvallende digitale vernieuwingen voor. Dat doet het nieuwsmerk met een nieuwe website en app en een nieuwe digitale editie op tablet voor abonnees. De ondersteunende mediacampagne is van de hand van Lucy.
“We zorgen met deze drie nieuwigheden voor een compleet nieuwe leeservaring met alle mogelijkheden die de digitale wereld te bieden heeft. We willen hiermee als jongste nieuwsmerk van Vlaanderen nog meer inspelen op de behoeften van onze digitale lezers,” vertelt Kirsten Bertrand, hoofdredacteur De Morgen. Bart Eeckhout, de tweede hoofdredacteur van De Morgen, vult aan: “We hopen dat de digitale editie versie 1.0 is van de krant van de toekomst. Die combineert het beste van de krant van vandaag met het beste van het internet."


Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]