De artisanale Belgian-made granolas van La Favo op basis van quinoa kregen een nieuwe verpakking. Gents ontwierp de designs voor zowel de huidige smaken als de limited edition samenwerking met sterrenchef Sergio Herman.
De 3 basissmaken Walnoten & Pecan, Gepofte Quinoa & Bessen en Chocolade & Hazelnoten werden door Gents vertaald in een fris en kleurrijk patroon. De key ingrediënten van elke smaak zijn terug te vinden in de ‘artisanale’ lijntekening en door de transparante elementen in de verpakking.
Op hetzelfde moment ontwikkelde Gents de limited edition verpakking voor de samenwerking met Sergio Herman. De Nederlandse sterrenchef vond inspiratie in zijn Zeelandse roots en de smaken die hem terug thuis brengen. Dit gevoel werd vertaald naar 3 originele smaken: Noten & Duindoornbes, Boekweit & Bessen en Chocolade & Pistache. Gents bracht de pure smaken en artistieke visie van Sergio samen in een minimalistische design met Japans stylisme. De zonsopgang aan de kust staat centraal in het design. De verpakking is recht door zee en toch verfijnd. Een stempel logo met een unieke kleurcode voor elke smaak reflecteert het artisanale karakter van La Favo en de gastronomische kwaliteit van Sergio.
Credits:
Client — La Favo
Agency — Gents
CEO & Founding Partner — Leen Van der Mijnsbrugge
Creative Strategy Director — Sander Vanermen
Design Director — Simon Pertz
Senior Designer — Martijn Leenaers
Account Director — Julie Bataillie
Account Manager — Stefanie Drapier, Albane Paret
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]