Az Damiaan lanceert Ostenders, een mini-serie waarin de eigen medewerkers de hoofdrol spelen. In zijn eigen versie van Grey’s Anatomy zet het Oostendse ziekenhuis al zijn troeven als werkgever in de kijker. Zo hoopt het op een originele manier nieuwe collega’s aan te trekken.
Nog nooit eerder waren er zoveel Belgen aan het werk als vandaag. Dat is goed nieuws, maar tegelijkertijd ook een uitdaging voor bedrijven en organisaties. Om het juiste talent te vinden, moet je opvallen. Met Ostenders gaat Az Damiaan voor een creatieve aanpak. « De mini-serie is een unieke manier om de collegiale sfeer in ons vernieuwde ziekenhuis aan iedereen te tonen, » zegt Nathalie Vanlerberghe van de dienst Human Resources.
Ostenders heeft alles wat een goede ziekenhuisserie nodig heeft: romantiek, spanning, emotie en ferme cliffhangers. We volgen het liefdesavontuur van ICT’er Antoon die z’n vriendin en apotheekassistente Joyce ten huwelijk wil vragen. Dat lukt natuurlijk niet zonder slag of stoot. Gelukkig krijgt hij de hulp van zo’n 50 collega’s, die elk schitteren in hun eigen rol. « Zes afleveringen lang volgen we Antoon doorheen het hele ziekenhuis. Zo tonen welke soort jobs er bij ons allemaal zijn. We zoeken namelijk niet alleen verpleegkundigen, maar bijvoorbeeld ook IT-profielen of mensen voor de schoonmaak- en keukenploeg. »
Ostenders is een samenwerking tussen communicatiebureau d-artagnan en productiehuis Geronimo. De serie is vanaf woensdag 16 januari wekelijks te volgen op de Facebookpagina van Az Damiaan en www.ostenders.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]