In zijn eerste campagne voor Be TV neemt Happiness ons mee naar de wereld van superhelden. Happiness speelt op het feit dat Be TV mee met zijn tijd evolueert, net als cinema. De campagne toont de evolutie van superhelden in alle tijdperken, want het zijn de verschillende media die hen sinds hun oprichting tot leven hebben gebracht.Van strip tot televisie en cinema: onze jeugdsuperhelden hebben alle schermen doorlopen. En nu kunnen ze met het vernieuwde platform van Be tv al je schermen doorkruisen. De campagne kreeg een printadvertentie en een televisiespot en wordt ook digitaal ondersteund.
Credits:
Client: Be tv
Contacts: Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Edouard Rodriguez, Frederic Campodonico
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Rocío Servide, Thomas Cappelle, Tadeu Bossart
Copy FR: Stéphane Opdenbosch
Group Account Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Executive: Camille Martin-Schmets
Producer: Cathy Watt, Elia Diaz
Director: Jérôme Vandewattyne
DOP: Oliver Imfeld
Post Production: Mikros
Music and sound design: Bleu Nuit
Graphic Design: Maxime Douillet
Photographer: Peter de Mulder
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]