Havas Group neemt 100% van de aandelen van het Amsterdamse full service agency Lemz over. Lenz werd opgericht in 2000 en was in 2014 nog '2nd best independent agency in the world' op het Cannes Festival of Creativity. Het team bestaat uit 45 medewerkers en werkt voor klanten als IKEA, Nederlandse Loterij, verzekeraar CZ, Greenchoice, het pensioenfonds PFZW en Hallmark. In 2014 scoorde Lemz met de campagne 'Sweetie' tegen cyberpedofilie.
Lenz wordt samengevoegd met Havas Boondoggle, het Amsterdamse zusterbedrijf van Boondoggle Leuven. De nieuwe naam van het fusiebureau wordt Havas Lemz. Willem van der Schoot, CEO van Lemz, zal het 80 medewerkers tellende fusiebureau leiden.

Lemz management
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]