kmo’s krijgen eigen billboard van FCR Media

Crea / News

FCR MediaFCR Media Belgium is een van de marktleiders in digitale marketing en telt al meer dan 30.000 klanten. Toch vindt het bedrijf dat te weinig potentieel klanten weten waarvoor ze bij het bedrijf kunnen aankloppen. Om daar verandering in te brengen, lanceert het bedrijf nu een outdoorcampagne. Eén die in de eerste plaats reclame maakt voor... 600 verschillende klanten en prospecten.

FCR MediaDe campagne bestaat uit meer dan 600 verschillende billboards voor evenveel kmo’s. Elk billboard is een wegwijzer naar een zaak of winkel in de buurt. “Ondernemers zijn altijd op zoek naar manieren om hun zaak in de spotlight te zetten. Door onze advertentieruimte aan hen te schenken, geven we hen meer zichtbaarheid en naamsbekendheid terwijl we tegelijk aantonen wat FCR Media voor hen kan betekenen,” vertelt Maja Van der Borst, communicatiemanager van FCR Media.

FCR MediaIn totaal zullen over heel België 701 billboards staan, waarvan er 606 gepersonaliseerd zijn, 93 generieke borden met de slogan “geef je zaak meer zichtbaarheid online” en twee borden die de weg wijzen naar de eigen kantoren van FCR Media in Berchem en Anderlecht. Deze geografische spreiding van de billboards komt overeen met het klantenbestand van FCR Media.

FCR MediaDe campagne, die tot stand kwam in samenwerking met het reclamebureau Wunderman Thompson, ging van start op woensdag 15 mei, waarbij de wegwijzers twee weken lang in heel België te zien zullen zijn. Naast de billboards zal er ook nog een ondersteunende campagne lopen op social media waarbij FCR Media ondernemers oplossingen zal voorstellen voor hun digitale marketing mix.