Like A Virgin wil meer saus

Crea / News

VandemoorteleSales- en marketingbureau Like A Virgin kreeg in 2018 van Vandemoortele de uitdaging voorgeschoteld om een structurele groei in zijn sausvolume te creëren, en dan specifiek via hun netwerk van frituren. Alle communicatie naar elke relevante partij telde één gemene deler: de speciaalsaus Hannibal.
Onder het motto ‘dat zelfs de frieten zelf Hannibal saus verkiezen boven eender welke andere saus’, kreeg de campagne de toepasselijke naam ‘Frietjes verkiezen Hannibal’. Een breed pallet aan afgeleiden werd ontwikkeld met één doel: de sales van Vandemoortele ondersteunen en de totale sauzenomzet, inclusief die van Hannibal saus, opkrikken naar aanleiding van het Nationale Hannibalweekend in april 2018. Bij een bestelling van frietjes met Vandemoortele saus kreeg elke consument toen een gratis portie Vandemoortele Hannibal.
VandemoorteleAls verlengde van deze campagne werd een consumentenwedstrijd in het leven geroepen: win één jaar gratis friet met Vandemoortele Hannibal, tot het einde van 2018. Het resultaat van deze wedstrijd? 1.000 deelnemende frituren, 6.000 deelnemende consumenten en 37 winnaars. Dit verhaal krijgt ook zeker dit jaar nog een vervolg...