Lunch Garden heeft tegenslag met Wunderman Antwerp

Crea / News

Lunch Garden WundermanSoms heb je al slecht geslapen. En je zal zien, net die dag moet je vol aan de bak om de laatste hand te leggen aan de nieuwe campagne voor Lunch Garden. Een campagne die ‘uiteraard’ niet uit één, maar uit twee televisiespots bestaat. In die spots volgen we een hardwerkende moeder en haar gezin doorheen de dag, waarbij ze werk en familie naadloos probeert te combineren. Spijtig genoeg is niet elke dag als de andere. Een voor hen onzichtbare verteller volgt het gezin op de voet en helpt de al iets te strakke planning compleet om zeep. Op zo’n dagen is koken er dikwijls te veel aan. Gelukkig staan de deuren van Lunch Garden altijd open zodat je met je gezin kan genieten van een overheerlijk, gezond en voordelig menu.
De spots zetten elke maand een ander menu in de kijker en zijn vanaf 21 januari een jaar lang te zien. Wanneer je dus aan het eind van de dag denkt helemaal rond te zijn met die campagne en je baas vraagt om toch nog snel een persbericht te schrijven, wat doe je dan? “Wel, dan is er kip op Normandische wijze, koffiemousse en een drankje voor maar 11 euro bij Lunch Garden. Daar kan je niet voor sukkelen, toch?” luidt het verdict bij Wunderman Antwerp.


Credits
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Lunch Garden
Client contact: Sabine Vanderveken, Silke Van Den Houte, Simon Goossens, Emily Van Vlasselaer
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Wout Geysen, Tijs Dejonckheere
Strategy: Evert Van den Broeck, Denis Ghys
Account team: Valérie Rosiers, Veroniek Hesters
Producers: Bruno Dejonghe, Amélie Van Campen
Sound design: Menno Van Riet
Production company: Wenneker
Director: Benny Vandendriessche
Sound Branding: Sonhouse