Naar goede gewoonte reikt Creative Belgium in samenwerking met D&AD de New Talent Awards 2018 en de New Blood Awards 2018 uit. De winnaars van de New Blood Awards 2018 zijn bekend, en er staat een Belgisch team op de lijst: Lenie Dankers en Jordy Clous van Sint-Lucas Antwerpen wisten de jury te overtuigen met hun werk voor Hellmann’s. Op 12 juli, tijdens de New Blood Awards Ceremony in Londen, wordt onthuld welk potlood ze hebben gewonnen. Creative Belgium streeft ernaar Belgisch talent aan te moedigen, dus voor elke inzending van de New Talent Award betaalde Creative Belgium de toegangsprijs voor de New Blood Awards. Dit jaar waren 30 Belgische inzendingen in de running.
Tijdens het gala van de Creative Belgium Awards op 1 juni werd ook bekendgemaakt wie de New Talent Awards 2018 op zijn naam mag schrijven. 30 studententeams van vijf hogescholen dongen mee, met werk voor een merk naar keuze: Adidas, Antalis&Conqueror, Bacardi, Burger King, Digital McKinsey, giffgaff, JCDecaux en Hellmann’s.
ESA Saint-Luc Tournai kaapt drie plaatsen weg, met de campagnes ‘Make some watts!’, ‘The Caring Gym’ en ‘The Useful Sweat’ (Adidas). Ook Lenie Dankers en Jordy Clous van Sint-Lucas Antwerpen veroverden hun plek met ‘Drecipes – drie out every drop’ voor Hellmann’s. Het was dit laatste team dat naast een New Blood Award nu ook de New Talent Award mag schrijven.
De jury voor de New Talent Award 2018 bestond uit Naim Baddich (Serviceplan), Tom Meijer (mortierbrigade), Mateusz Mroszczak (Happiness), Antoinette Ribas (DDB) en Quentin Watelet (20something).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]