Eind 2017 lanceerde Kinepolis 4DX-cinema in Antwerpen en Brussel, een primeur voor België. Nu kunnen adverteerders ook hun eigen spot tot 4DX laten bewerken via Brightfish. In de voorbije jaren heeft Kinepolis zich ontpopt als locatie voor allerlei B2B-events voor klanten, relaties en medewerkers. Past 4DX ook in dat verhaal? Tom Grymonprez, Country Manager Operations van Kinepolis, bevestigt van wel. « Wil je je publiek een unieke ervaring bezorgen, dan is dit dé keuze. Je profileert je als technologisch innoverend. Je presenteert ook iets nieuws dat bijna nergens anders te beleven valt. En het succes is gegarandeerd. De aanvragen van bedrijven lopen vlot binnen. »
Onlangs liet Audi zijn spot bewerken voor 4DX zodat die perfect in dezelfde technologie werd beleefd. Daarvoor werd een code bovenop de video gelegd door Brightfish die de bewerking coördineerde. Het zorgde voor een belevenis die het publiek niet snel zal vergeten. Lees hier meer over de technologie achter 4DX en de mogelijkheden voor bedrijven van klantenevent tot personeelsactiviteit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]