🎃Oreo gaat helemaal spooky

Oreo lanceert dit jaar voor Halloween een limited edition: Oreo Spooky Vanilla, met het gekende Oreo-koekje en een originele vanillevulling met natuurlijke oranje kleurstoffen. Het koekje voor deze editie is gebakken met een spookachtige spinnenweb ontwerp. De limited edition ligt nog in de winkels tot eind november.

Oreo Spooky Vanilla, een product van Mondelez, wordt ondersteund met pop-up displays in de winkelpunten, digitaal via de sociale media van Oreo en een campagne met influencers. De focus van de digitale campagne ligt op de augmented reality filter, waarbij consumenten op sociale media een filter kunnen inzetten om een griezelige selfie of foto te nemen en te delen. De campagne is vooral gericht naar millenials... voor wie durft ten minste. Mondelez werkte hiervoor samen met Wavemaker.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





