Oreo lanceert dit jaar voor Halloween een limited edition: Oreo Spooky Vanilla, met het gekende Oreo-koekje en een originele vanillevulling met natuurlijke oranje kleurstoffen. Het koekje voor deze editie is gebakken met een spookachtige spinnenweb ontwerp. De limited edition ligt nog in de winkels tot eind november.
Oreo Spooky Vanilla, een product van Mondelez, wordt ondersteund met pop-up displays in de winkelpunten, digitaal via de sociale media van Oreo en een campagne met influencers. De focus van de digitale campagne ligt op de augmented reality filter, waarbij consumenten op sociale media een filter kunnen inzetten om een griezelige selfie of foto te nemen en te delen. De campagne is vooral gericht naar millenials... voor wie durft ten minste. Mondelez werkte hiervoor samen met Wavemaker.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]