Oreo lanceert dit jaar voor Halloween een limited edition: Oreo Spooky Vanilla, met het gekende Oreo-koekje en een originele vanillevulling met natuurlijke oranje kleurstoffen. Het koekje voor deze editie is gebakken met een spookachtige spinnenweb ontwerp. De limited edition ligt nog in de winkels tot eind november.
Oreo Spooky Vanilla, een product van Mondelez, wordt ondersteund met pop-up displays in de winkelpunten, digitaal via de sociale media van Oreo en een campagne met influencers. De focus van de digitale campagne ligt op de augmented reality filter, waarbij consumenten op sociale media een filter kunnen inzetten om een griezelige selfie of foto te nemen en te delen. De campagne is vooral gericht naar millenials... voor wie durft ten minste. Mondelez werkte hiervoor samen met Wavemaker.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]