💊 Merklogo’s in tijden van Corona

De situatie lijkt voorlopig nog niet te kalmeren, maar gelukkig brengt humor en een flinke dosis positiviteit er ons altijd bovenop. De Sloveense Jure Tovrljan, grafisch ontwerpster van beroep, deelt alvast die mening en stak de logo’s van een paar bekende merken in een quarantainejasje. Herkent u ze nog?
Van boven naar onder: MasterCard, Starbucks, de Olympische Spelen, Nike, LinkedIn en... Corona natuurlijk. Meer logo’s vindt u op haar Behance-pagina.Â
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]