Hoewel Cannes Lions zijn Festival of Creativity in oktober wilde laten doorgaan, heeft de organisatie nu toch beslist om het festival uit te stellen tot 2021.
“Aangezien de impact van Covid-19 wereldwijd nog steeds voelbaar is voor consumenten en onze klanten in de marketing-, creatieve en media-industrieën, is het voor ons duidelijk geworden dat de prioriteiten van onze klanten zijn verschoven naar de noodzaak om mensen te beschermen, consumenten te bedienen met essentiële zaken en zich te richten op het behoud van bedrijven, de samenleving en de economie,” klinkt het daar.
Door het festival te verplaatsen naar volgend jaar wil de organisatie alle onzekerheid rond het festival van de baan ruimen. De volgende editie staat nu gepland van 21 tot en met 25 juni 2021.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]