Het coronavirus overspoelt alle media. Dagelijks lezen en horen we over nieuwe besmettingen, sterfgevallen, onheilspellende prognoses, werkloosheid, sociale isolatie en een economisch bloedbad. En toch... En toch zijn er lichtpunten. Mensen zijn solidair. Samen kunnen we de curve vlakker maken. Het respect voor zorgverleners is ongezien. Bedrijven en overheid nemen positieve initiatieven. In crisistijden staan leiders op. Mensen ontdekken nieuwe tools en mogelijkheden. In onzekere tijden is er ook hoop en optimisme.
Marktonderzoeks- en adviesbureau Profacts wil dit optimisme continu meten en in kaart brengen en lanceert daarom de âOptimisme barometerâ. CEO Carine Vaeremans legt uit: âAan de hand van een korte survey wensen we de komende weken het vertrouwen van de Belgische bevolking te meten in deze moeilijke tijden. Hoe optimistisch zijn ze over hun gezondheid, de Belgische economie, het brede aanbod aan steunmaatregelen van de Belgische regering? Hoe is hun relatie met hun familie, vrienden of collegaâs veranderd? Zal het coronavirus impact hebben op hun vakantieplannen? De enquĂȘte zal regelmatig worden aangevuld en de resultaten kunnen dagelijks opgevolgd en geanalyseerd worden.â Â
De enquĂȘte invullen kan op de website van Profacts.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]