đProfacts lanceert de âOptimisme barometerâ
Het coronavirus overspoelt alle media. Dagelijks lezen en horen we over nieuwe besmettingen, sterfgevallen, onheilspellende prognoses, werkloosheid, sociale isolatie en een economisch bloedbad. En toch... En toch zijn er lichtpunten. Mensen zijn solidair. Samen kunnen we de curve vlakker maken. Het respect voor zorgverleners is ongezien. Bedrijven en overheid nemen positieve initiatieven. In crisistijden staan leiders op. Mensen ontdekken nieuwe tools en mogelijkheden. In onzekere tijden is er ook hoop en optimisme.
Marktonderzoeks- en adviesbureau Profacts wil dit optimisme continu meten en in kaart brengen en lanceert daarom de âOptimisme barometerâ. CEO Carine Vaeremans legt uit: âAan de hand van een korte survey wensen we de komende weken het vertrouwen van de Belgische bevolking te meten in deze moeilijke tijden. Hoe optimistisch zijn ze over hun gezondheid, de Belgische economie, het brede aanbod aan steunmaatregelen van de Belgische regering? Hoe is hun relatie met hun familie, vrienden of collegaâs veranderd? Zal het coronavirus impact hebben op hun vakantieplannen? De enquĂȘte zal regelmatig worden aangevuld en de resultaten kunnen dagelijks opgevolgd en geanalyseerd worden.â Â
De enquĂȘte invullen kan op de website van Profacts.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten Ă©n met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciĂ«le team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]