Clear Channel ondersteunt de Stad Brussel in de communicatie over de preventie van Covid-19. Vanaf 19 maart zenden Clear Channel digitale schermen de essentiële hygiënemaatregelen van de FOD Volksgezondheid uit om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus. De spot is te zien op de 4 I-CONIC schermen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel) en op alle digitale schermen in het hele land, waardoor het initiatief een nationale impact heeft.
“We gebruiken alle mogelijke communicatiekanalen om onze bevolking op de hoogte te houden en te informeren over de te nemen maatregelen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. Via de digitale borden van de Stad Brussel beschikken we over een extra medium om deze info te verspreiden. Ik wil Clear Channel dan ook bedanken om hiervoor kosteloos zendtijd vrij te maken,” aldus Philippe Close, burgemeester van Stad Brussel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]