💊Stad Brussel communiceert over Covid-19 met Clear Channel
Clear Channel ondersteunt de Stad Brussel in de communicatie over de preventie van Covid-19. Vanaf 19 maart zenden Clear Channel digitale schermen de essentiële hygiënemaatregelen van de FOD Volksgezondheid uit om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus. De spot is te zien op de 4 I-CONIC schermen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel) en op alle digitale schermen in het hele land, waardoor het initiatief een nationale impact heeft.
“We gebruiken alle mogelijke communicatiekanalen om onze bevolking op de hoogte te houden en te informeren over de te nemen maatregelen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. Via de digitale borden van de Stad Brussel beschikken we over een extra medium om deze info te verspreiden. Ik wil Clear Channel dan ook bedanken om hiervoor kosteloos zendtijd vrij te maken,” aldus Philippe Close, burgemeester van Stad Brussel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]