Clear Channel ondersteunt de Stad Brussel in de communicatie over de preventie van Covid-19. Vanaf 19 maart zenden Clear Channel digitale schermen de essentiële hygiënemaatregelen van de FOD Volksgezondheid uit om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus. De spot is te zien op de 4 I-CONIC schermen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel) en op alle digitale schermen in het hele land, waardoor het initiatief een nationale impact heeft.
“We gebruiken alle mogelijke communicatiekanalen om onze bevolking op de hoogte te houden en te informeren over de te nemen maatregelen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. Via de digitale borden van de Stad Brussel beschikken we over een extra medium om deze info te verspreiden. Ik wil Clear Channel dan ook bedanken om hiervoor kosteloos zendtijd vrij te maken,” aldus Philippe Close, burgemeester van Stad Brussel.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]