Op donderdag 19 maart om 19.00 uur stipt en ondanks de coronaviruscrisis zal YoungDogs Belgium een nieuwe briefing voor Delhaize onthullen. Een 100% Belgische en 100% digitale briefing, een noodzaak in deze tijden...
Gezien de huidige context past YoungDogs Belgium zich aan en zal deze briefing per e-mail versturen, uiteraard enkel naar de deelnemers die geregistreerd zijn op de website van YoungDogs. Genoeg om alle jonge creatievelingen onder de 30 jaar thuis bezig te houden... en te proberen hun tickets te winnen voor het Cannes Lions Festival (solo of team), dat daarom is uitgesteld van 26 tot 30 oktober 2020. Deelnemers hebben tot donderdag 2 april de tijd om hun beste concepten in te sturen.
Alle info is te volgen op Facebook.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]