ACT Responsible reikt de reclamewereld in deze moeilijke tijden de hand. Om de Covid-19 pandemie te overwinnen doet de non-profit vereniging een oproep naar de reclamesector: laat creativiteit de vrije loop en doe wat nodig is om de verdere verspreiding van het virus te vermijden. Want enkel met een flinke portie positiviteit kunnen we dit overwinnen. Creatief werk kan via de sociale media gedeeld worden met de hashtags #ACTstopthevirus en #AdvertisingCommunityTogether, zodat ACT al het mooie werk kan samenbrengen op zijn website. Creaties kunnen ook worden doorgestuurd naar hello@act-responsible.org. Er werd intussen al een fotoalbum aangemaakt op Facebook.
In 2001 zag ACT Responsible het daglicht, een non-profit vereniging waarbij de letters ACT staan voor Advertising Community Together. Het initiatief kwam er vlak na de gebeurtenissen van 11 september om steun te betuigen en solidariteit te tonen door middel van creativiteit.Â
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]