đ Merklogoâs in tijden van Corona


De situatie lijkt voorlopig nog niet te kalmeren, maar gelukkig brengt humor en een flinke dosis positiviteit er ons altijd bovenop. De Sloveense Jure Tovrljan, grafisch ontwerpster van beroep, deelt alvast die mening en stak de logoâs van een paar bekende merken in een quarantainejasje. Herkent u ze nog?






Van boven naar onder: MasterCard, Starbucks, de Olympische Spelen, Nike, LinkedIn en... Corona natuurlijk. Meer logoâs vindt u op haar Behance-pagina.Â

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels Ă©n planeet serieus neemt Bubka â Antwerpen â […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





