💊Cannes Lions dan toch pas in 2021

Hoewel Cannes Lions zijn Festival of Creativity in oktober wilde laten doorgaan, heeft de organisatie nu toch beslist om het festival uit te stellen tot 2021.
“Aangezien de impact van Covid-19 wereldwijd nog steeds voelbaar is voor consumenten en onze klanten in de marketing-, creatieve en media-industrieën, is het voor ons duidelijk geworden dat de prioriteiten van onze klanten zijn verschoven naar de noodzaak om mensen te beschermen, consumenten te bedienen met essentiële zaken en zich te richten op het behoud van bedrijven, de samenleving en de economie,” klinkt het daar.
Door het festival te verplaatsen naar volgend jaar wil de organisatie alle onzekerheid rond het festival van de baan ruimen. De volgende editie staat nu gepland van 21 tot en met 25 juni 2021.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]