💊CityCubes maakt winkelfiles Lidl efficiënter
"Het is aan onze sector om te helpen waar nodig en geloof mij, de retail en zeker de medische sector kunnen onze hulp enorm goed gebruiken," zegt Dieter Veulemans van CityCubes. Als activatiebureau werkt CityCubes vaak pop-ups en creatieve campagnes uit om merken in de kijker te zetten. "Nu bieden we onze skills aan om retailers, zoals Lidl, te helpen met hun logistiek. Deze nacht en deze ochtend hebben we in meer dan 240 Lidl stores over heel België dranghekken geleverd en geplaatst.," vertelt Veulemans. "Op deze manier kon het bezoek van elke klant veilig en hygienisch gebeuren, alsook werd er een veilige afstand gecreërd tussen personeel en de klanten."
Een challenging opdracht, want dit alles moest in minder dan 24u van briefing tot uitvoering gebeuren… en in België heeft geen enkele partij meer dan 12.000 hekken. Het was dus puzzelen en nachtje door doen, maar het resultaat stond er en iedereen binnen Lidl was supertevreden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]