We hamsteren containers toiletpapier. Verslinden âbreaking newsflashesâ om onze honger naar informatie te stillen. En hoesten in onze ellenboog alsof we nooit anders gedaan hebben. Voor wie eraan twijfelt: corona is alomtegenwoordig. Dat geldt ook voor overheden en specialisten Ă la Marc Van Ranst. Zij voeden ons constant met tips en prognoses over het gevreesde virus. Maar hoe spring je in deze onvoorspelbare tijden om met marketing & communicatie? Coronacommunicatie in vijf tips, door Bert Stas van communicatiebureau IdeartĂ©. De volledige versie van deze tips vindt u op de website van IdeartĂ©.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels Ă©n planeet serieus neemt Bubka â Antwerpen â […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








