đCommunicatietips die je door de coronacrisis loodsen

We hamsteren containers toiletpapier. Verslinden âbreaking newsflashesâ om onze honger naar informatie te stillen. En hoesten in onze ellenboog alsof we nooit anders gedaan hebben. Voor wie eraan twijfelt: corona is alomtegenwoordig. Dat geldt ook voor overheden en specialisten Ă la Marc Van Ranst. Zij voeden ons constant met tips en prognoses over het gevreesde virus. Maar hoe spring je in deze onvoorspelbare tijden om met marketing & communicatie? Coronacommunicatie in vijf tips, door Bert Stas van communicatiebureau IdeartĂ©. De volledige versie van deze tips vindt u op de website van IdeartĂ©.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels Ă©n planeet serieus neemt Bubka â Antwerpen â […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





