Net zoals 25 Belgische retailers in hun recente open brief vragen op Belgische sites te kopen om de lokale economie te ondersteunen, zo roept Gimme op om online reclame eveneens op een Belgische online platform te voeren in plaats van op buitenlandse sites en social media.
Gimme is het communicatieplatform waarlangs momenteel meer dan 1.300 kleuter- en lagere scholen communiceren met de meer dan 500.000 ouders van hun leerlingen. En ze kunnen dat gratis dankzij adverteerders zoals AG, A.S. Adventure, CM, Parentia, Telenet, Torfs en Vlam. Door op Gimme te adverteren bereiken de bedrijven niet alleen op een efficiënte en effectieve manier de jonge gezinnen, maar bovendien steunen ze op die manier een 100% Belgische onderneming, die momenteel extra inspanningen levert om de scholen en ouders in deze moeilijke tijden bij te staan. En dit met succes, getuige de meer dan verdubbeling van de traffic op Gimme tegenover voor de Covid-19 crisis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]