Clear Channel ondersteunt de Stad Brussel in de communicatie over de preventie van Covid-19. Vanaf 19 maart zenden Clear Channel digitale schermen de essentiële hygiënemaatregelen van de FOD Volksgezondheid uit om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus. De spot is te zien op de 4 I-CONIC schermen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel) en op alle digitale schermen in het hele land, waardoor het initiatief een nationale impact heeft.
“We gebruiken alle mogelijke communicatiekanalen om onze bevolking op de hoogte te houden en te informeren over de te nemen maatregelen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. Via de digitale borden van de Stad Brussel beschikken we over een extra medium om deze info te verspreiden. Ik wil Clear Channel dan ook bedanken om hiervoor kosteloos zendtijd vrij te maken,” aldus Philippe Close, burgemeester van Stad Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]