Leuven zag tijdens het WK wielrennen banners verschijnen met de vraag “Who dares to wear the real rainbow jersey?”. De boodschap was duidelijk: durven te pronken met de echte regenboog, een symbool van de LGBTI+-community.
Het was een bewogen week voor die LGBTI+-community. Wel Jong Niet Hetero klaagde de verlaging in subsidies aan en donderdag werd Bi Visibility Week gevierd. Wat dat met het WK wielrennen te maken heeft? Daar komt Goodcamp bij kijken. Dit tijdelijke communicatiebureau kwam met een duidelijke boodschap: wie durft er de echte regenboogtrui te dragen? Volgens Goodcamp is de regenboog op het winnaarstruitje geen echte regenboog. Met hun slogan roept het communicatiebureau de wielrenners op om het taboe rond LGBTI+ te breken. Ze dagen wielrenners uit om hun echte kleuren te laten zien. Goodcamp is een Leuvens pop-up communicatiebureau, onder de vleugels van Bridgeneers, dat tot midden december 2021 campagnes uit de grond stampt die te maken hebben met mentale gezondheid en het breken van taboes.Kanalen Goodcamp
- Website: goodcamp.be
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/goodcampers/about/
- Facebook: https://www.facebook.com/Goodcampers
- Instagram: https://www.instagram.com/goodcamp.be/
- Tiktok: https://www.tiktok.com/@goodcamp.be?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]