BBDO helpt Studio 100 verhuizen

U kon hier eerder al lezen dat Studio 100 TV voortaan bij Proximus te zien is. We komen daar graag nog even op terug, met name om te melden dat BBDO een flink aandeel had in de communicatie van deze opmerkelijke verhuizing van Telenet naar Proximus. Radio en televisie, outdooraffichage, reclame op trams, prerolls en sociale media: deze verhuizing passeerde niet ongezien. En uiteraard werden de sterren van Studio 100 ingezet. Zo namen Plop en K3 de lead op radio en televisie.
Tijdens de persconferentie van Proximus en Studio 100 had Demonstr8 bovendien de verhuizing visueel onderstreept met veel, veel verhuisdozen. Just Agency vervolledigde de campagne op sociale media, met banners en digitale posters.
Credits
Strategy: Sofie Verstreken, Dirk Peremans & Samuel Eggermont
Creative director: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative Team: Jasper Verleije & Sarah Huysmans
Account handling: Audrey Semal, Hanne Demedts & Vera Heyman
TV Production: Renée Vermeiren & Patricia Van De Kerckhove
Editing Director: Neil Skeit
Third parties: Ristretto, Moxy & Sonicville
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]