Mediabureaus, reclameregies, reclamebureaus, adverteerders of onderzoeksbureaus die op 17 mei van dit jaar bij de laureaten van de media-expertise 2018 wil horen, kunnen deelnemen aan de AMMA. De Annual of Master in Media Awards, samengevat als AMMA, worden door CommPass georganiseerd om de expertise binnen het marketing- en communicatievak te promoten door excellent werk te bekronen, en door bedrijven of mensen in de spotlight te zetten die zich positief hebben onderscheiden gedurende het voorbije jaar. De jury van de AMMA is samengesteld uit vakmensen uit de verschillende segmenten en disciplines van de media-en communicatiesector.
CommPass verwacht uw dossier uiterlijk op 28 februari 2018 middernacht - zie de website van Commpass voor de voorwaarden voor deelname en de basisdocumenten.
U kunt deelnemen in 10 categorieën: Best Media Strategy, Best Creative Media Use, Media Research of the Year, Best Use of Interactive, Best Use of Data & Performance Marketing, Best Use of Native & Content, Media Sales House of the Year, Media Advertiser of the Year, Innovation & Development of the Year en Media Agency of the Year.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]