Iedereen heeft recht op sociale bescherming. Het klinkt evident, maar toch moet wereldwijd driekwart van de mensen het zonder stellen, en dus wil 11.11.11 dat sociale bescherming centraal komt te staan in de Belgische ontwikkelingssamenwerking. Op die manier worden mensen niet alleen geholpen om tegenslagen te boven te komen, maar wordt ook de economie gestimuleerd. Daarom bedacht The Fat Lady een televisie- en radiocampagne die op heldere, pakkende manier duidelijk maakt dat een leven zonder sociale bescherming een loterij is. Wie geluk heeft, blijft gespaard van tegenslagen, maar voor wie pech heeft en bijvoorbeeld ziek wordt of zijn job verliest, kunnen de gevolgen rampzalig zijn.
https://vimeo.com/144508451
Credits:
Brand: 11.11.11 & CNCD
Contact: Peter Van Craenenbroeck, Greet De Prins, Tania Farkh, Grégori Boon
Agency: The Fat Lady
CD: Frank Geerts
Creation: Céline Van Aerde, Steven Vanhecke
Strategy: Koen Denolf
Account: Joren Sanders
Film Production C°: Eshloraque
Film Producers: Rens De Vent, Jesse Vrielynck
Film Director: Rens De Vent
DOP: Jesse Vrielynck
Casting: Brigitte De Witte - XtraZ
Audio Production C°: 2Frame
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]