11.11.11 vroeg aan partner agency Viavictor om een creatief concept te bedenken rond de vluchtelingenproblematiek in het kader van de Standaard Solidariteitsprijs. Een vraag die door Viavictor beantwoord werd met een Nirvana-cover en een prijs.
“Dit is precies wat er gebeurt als onze creatieven carte blanche krijgen om een impactvolle ad te maken: een concept dat los in de popular culture bagage van de doelgroep zit, een beeld dat loeihard binnenkomt en vlijmscherpe copy. Recht op de essentie van het merk 11.11.11 bovendien. Dit is het soort ad waarvoor je eigenlijk geen prijs moet winnen om er toch heel trots op te zijn. Al is winnen wél zo prettig natuurlijk,” reageert creatief directeur Dries De bruyn.
Credits:
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director: Dries De bruyn / Wout Neys
Art Director: Sander De Mol
Copywriter: Quinten Friederichs
Project manager: Ellen Dierckx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]