“Hoe ik mensen leerde ontslaan'”


Vanaf het juninummer van PUB en tot het einde van het jaar presenteert PUB u in elk nummer een interview met invloedrijke mensen uit de internationale reclamewereld. Deel 2 is een interview van Gijs de Swarte met Lincoln Bjorkman, worldwide creative director Wunderman. Die heeft elke denkbare prijs gewonnen, houdt ervan om thrillerscenario's in het dagelijks leven te ontdekken en is een van 's werelds toonaangevende reclamemakers als het gaat om het gebruik van data als basis voor creativiteit.
“Ik kan me geen moeilijke situatie in mijn carrière herinneren waarbij creativiteit me niet geholpen heeft,” gaat Lincoln Bjorkman van wal. “In feite is mijn carrière ermee begonnen. Ik was er altijd van overtuigd dat ik advocaat zou worden maar ik begon met wat ik dacht dat een deeltijds baantje bij een bureau zou zijn. Ik was al snel verkocht. Vreemd genoeg was dat destijds een schokkende realisatie voor me. Ik was jong en moest mijn leven veranderen en het uitleggen aan de mensen die ik bij mijn plannen had betrokken."
Lees het volledige interview in het juninummer van PUB.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


