Afgelopen zomer verwelkomde Intracto 13 nieuwe collega’s in België en Nederland. Daarmee zit het bedrijf op schema om de gemiddelde jaarlijkse groei van 30% ook in 2018 waar te maken. In 2017 kwamen er bovenop de gewone aanwervingen al in een klap 30 nieuwe collega’s bij met de overname van het Nederlandse bureau Have A Nice Day en ook in 2018 houdt het bedrijf zijn stevige groeitempo aan. Met nieuwkomers Evelyne (online marketeer), Kobe (Drupal-ontwikkelaar), Paulien (account executive), Brecht (account executive), Jim (projectmanager), Martijn (developer PHP/Magento), Koen (Symfony-ontwikkelaar), Alex (contentmarketeer), Bernice (social creative), Sarah (online marketeer), Milou (projectmanager), Bart (visual designer) en Henk(support-developer) breidt Intracto zijn expertise stevig uit. Met deze uitbreiding wil Intracto "de competitie voorblijven op belangrijke domeinen als marketing, technologie, strategie en creatie," zo zegt men er. Intracto mocht deze zomer overigens heel wat nieuwe klanten verwelkomen, zoals Dewaele, Hans Anders, Stad Leuven, Punch Powertrain en Volvo Cars Frankrijk.
Intracto heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL) en bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Akzo Nobel, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 170 experts en stevent af op een groepsomzet van 22 miljoen euro in 2018. De groep bestaat uit de digitale bureaus Intracto en Have A Nice Day en het creatieve bureau Mosquito.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]