Afgelopen zomer verwelkomde Intracto 13 nieuwe collega’s in België en Nederland. Daarmee zit het bedrijf op schema om de gemiddelde jaarlijkse groei van 30% ook in 2018 waar te maken. In 2017 kwamen er bovenop de gewone aanwervingen al in een klap 30 nieuwe collega’s bij met de overname van het Nederlandse bureau Have A Nice Day en ook in 2018 houdt het bedrijf zijn stevige groeitempo aan. Met nieuwkomers Evelyne (online marketeer), Kobe (Drupal-ontwikkelaar), Paulien (account executive), Brecht (account executive), Jim (projectmanager), Martijn (developer PHP/Magento), Koen (Symfony-ontwikkelaar), Alex (contentmarketeer), Bernice (social creative), Sarah (online marketeer), Milou (projectmanager), Bart (visual designer) en Henk(support-developer) breidt Intracto zijn expertise stevig uit. Met deze uitbreiding wil Intracto "de competitie voorblijven op belangrijke domeinen als marketing, technologie, strategie en creatie," zo zegt men er. Intracto mocht deze zomer overigens heel wat nieuwe klanten verwelkomen, zoals Dewaele, Hans Anders, Stad Leuven, Punch Powertrain en Volvo Cars Frankrijk.
Intracto heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL) en bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Akzo Nobel, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 170 experts en stevent af op een groepsomzet van 22 miljoen euro in 2018. De groep bestaat uit de digitale bureaus Intracto en Have A Nice Day en het creatieve bureau Mosquito.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]