De voorbije maanden heeft Plan.Net zijn personeelsbestand fors uitgebreid, een weerspiegeling van de huidige marketingbehoeften ten gevolge van een versnelling van de digitalisering na Covid-19.
Binnen Plan.Net was een versterking van de divisies UX/UI, CRM, Marketing Automation, Webmastering en Digitale Strategie hard nodig. Zo werden na het binnenhalen van nieuwe klanten zoals ALDI, BMW of Mini binnen Serviceplan’s House of Communication nieuwe gespecialiseerde medewerkers aangeworven om het team te versterken.
Er zijn vier nieuwe project managers: Aymeric Wielemans, Gilles Van Audenhaege, Amandine De Vlieghere en Justien Thomas. In het CRM team zijn er twee nieuwe aanwinsten: Stefaan Vuylsteke en Gil De Geyndt. Het webmastering team wordt versterkt met Damon Gielen en Oona Donckels. Sami El Nakadi en Mehmet Ugurlu hebben het team versterkt als full stack developers en Justine Van Hoorebeke als UX/UI designer. Karina Mihailova versterkt het team als digital strategist en Benoit Leveque heeft zich onlangs bij het team gevoegd als operations manager.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]