De voorbije maanden heeft Plan.Net zijn personeelsbestand fors uitgebreid, een weerspiegeling van de huidige marketingbehoeften ten gevolge van een versnelling van de digitalisering na Covid-19.
Binnen Plan.Net was een versterking van de divisies UX/UI, CRM, Marketing Automation, Webmastering en Digitale Strategie hard nodig. Zo werden na het binnenhalen van nieuwe klanten zoals ALDI, BMW of Mini binnen Serviceplan’s House of Communication nieuwe gespecialiseerde medewerkers aangeworven om het team te versterken.
Er zijn vier nieuwe project managers: Aymeric Wielemans, Gilles Van Audenhaege, Amandine De Vlieghere en Justien Thomas. In het CRM team zijn er twee nieuwe aanwinsten: Stefaan Vuylsteke en Gil De Geyndt. Het webmastering team wordt versterkt met Damon Gielen en Oona Donckels. Sami El Nakadi en Mehmet Ugurlu hebben het team versterkt als full stack developers en Justine Van Hoorebeke als UX/UI designer. Karina Mihailova versterkt het team als digital strategist en Benoit Leveque heeft zich onlangs bij het team gevoegd als operations manager.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]