Kunstmatige intelligentie: hefboom voor ervaringseconomie

Zoveel interessante ontmoetingen bij Cristal MAD! PUB laat u vandaag kennismaken met David Naïm, partner bij EY en hoofd van de afdeling Retail & Consumer Products voor West-Europa en Noord-Afrika, evenals van EY Wavespace, het fysieke en digitale platform waar men samen met hun klanten innovatieve oplossingen verkent die klanten ondersteunen bij hun digitale transformatie. David Naïm, gepassioneerd door kunstmatige intelligentie, presenteerde de resultaten van een Europese studie over dit onderwerp, uitgevoerd voor Microsoft. "We hebben een paar maanden geleden een studie gedaan met Microsoft om te zien waar bijna 300 Europese bedrijven zich bevonden op het gebied van kunstmatige intelligentie. Een van de interessante resultaten is de belangstelling van leiders en landen voor deze kunstmatige intelligentie. Meer dan 70% vindt de A.I. belangrijk voor hun ontwikkeling. Het wordt beschouwd als een echte hefboom voor de ervaringseconomie...".
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]