Kunstmatige intelligentie: hefboom voor ervaringseconomie


Zoveel interessante ontmoetingen bij Cristal MAD! PUB laat u vandaag kennismaken met David Naïm, partner bij EY en hoofd van de afdeling Retail & Consumer Products voor West-Europa en Noord-Afrika, evenals van EY Wavespace, het fysieke en digitale platform waar men samen met hun klanten innovatieve oplossingen verkent die klanten ondersteunen bij hun digitale transformatie. David Naïm, gepassioneerd door kunstmatige intelligentie, presenteerde de resultaten van een Europese studie over dit onderwerp, uitgevoerd voor Microsoft. "We hebben een paar maanden geleden een studie gedaan met Microsoft om te zien waar bijna 300 Europese bedrijven zich bevonden op het gebied van kunstmatige intelligentie. Een van de interessante resultaten is de belangstelling van leiders en landen voor deze kunstmatige intelligentie. Meer dan 70% vindt de A.I. belangrijk voor hun ontwikkeling. Het wordt beschouwd als een echte hefboom voor de ervaringseconomie...".

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


