Ismaël Colen, ex-Belfius, Twitter en Roularta, heeft zijn eerste drie maanden achter de rug bij Native Nation als account director, zo raakte nu bekend. "Ismaël en ik hebben drie jaar samen gewerkt bij Twitter en daar in tandem heel sterke omzetcijfers neergezet," licht Bert Marievoet van Native Nation toe: Wij zijn elkaar terug tegen gekomen in zijn functie als social media manager bij Belfius, en daar viel me op hoe hij als klant van Native Nation een heel duidelijk beeld had van hoe wij zijn doelstellingen konden mee helpen bereiken. Na amper drie maanden samenwerken zien we nu al een duidelijke groeispurt in onze portfolio. Ik kan me geen betere collega inbeelden om mee te helpen influencer marketing op de Belgische kaart te zetten."
Merken zijn volop bezig met het zoeken naar de beste manier om te connecteren met hun doelgroep. Zeker in tijden van een overload aan content is dat niet evident, zegt Ismaël Cohen: "En dat is precies waar Native Nation het verschil in wil en kan maken. Door in te zetten op sterke content creators, het creëren van ‘thumb-stopping' social media content, maar evengoed van branded entertainment videoreeksen. Allemaal met als doel om fans te binden aan merken."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]