15.000 digitale duikers in De Schorre


BELGA PHOTO KOEN BLANCKAERT
15.000 kinderen en ouders zakten dit weekend naar recreatiedomein De Schorre in Boom af voor ‘De Digitale Duik’. Ze werden er volledig ondergedompeld in de digitale wereld en konden kennismaken met allerlei technologische snufjes. Organisator Telenet wil (in samenwerking met TBWA) met dit event de digitale kloof tussen ouders en kinderen verkleinen, om zo samen veilig en bewust alle mogelijkheden te kunnen ontdekken. Een groot succes zo blijkt, want ‘De Digitale Duik’ krijgt zeker navolging.
https://vimeo.com/234195912
https://vimeo.com/234190306

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


