15.000 digitale duikers in De Schorre


BELGA PHOTO KOEN BLANCKAERT
15.000 kinderen en ouders zakten dit weekend naar recreatiedomein De Schorre in Boom af voor ‘De Digitale Duik’. Ze werden er volledig ondergedompeld in de digitale wereld en konden kennismaken met allerlei technologische snufjes. Organisator Telenet wil (in samenwerking met TBWA) met dit event de digitale kloof tussen ouders en kinderen verkleinen, om zo samen veilig en bewust alle mogelijkheden te kunnen ontdekken. Een groot succes zo blijkt, want ‘De Digitale Duik’ krijgt zeker navolging.
https://vimeo.com/234195912
https://vimeo.com/234190306

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


