Cannes heeft aandacht voor maatschappelijke thema's

We hebben al eerder bericht over Act Responsible in Cannes, de jaarlijkse tentoonstellingen met campagnes rond bepaalde maatschappelijke thema's, bovendien open voor het grote publiek. Minder mediageniek dan de Cannes Lions, maar daarom niet minder interessant. Eind deze week worden de trofeeën uitgedeeld, op basis van stemmen van (virtuele) bezoekers: u kunt uw stem ter plekke uitbrengen, maar ook via het internet:. http://act-responsible.org/cannes-2015/
Enkele campagnes die alvast de aandacht van onze man in Cannes trokken:
thema 'Planeet'
IFAW (Young & Rubicam Paris) « Tout n’est pas facile à fabriquer", schokkende beelden die slim inspelen op 3D-printen.
Thema 'Educatie'
Buick/verkeersveiligheid (Lowe Shanghai), een campagne die verkeersslachtoffers in beeld brengt.
Thema 'Mensenrechten'
28 Too Many (Ogilvy UK), een campagne tegen genitale verminking. De Europese vlaggen doen ons eraan herinneren dat dit niet enkel ver weg van ons gebeurt.
Thema 'Solidariteit'
Fondation Abbé Pierre (BDDP & Fils France), een reeks advertenties om de daklozen onder de aandacht te brengen. Geen nieuw idee, wel tot een maximale efficiëntie gebracht.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]