Groots in de kleinste dingen: als BMW een voorwielaangedreven zevenzitter introduceert – meer bepaald de BMW 2 Reeks Gran Tourer - dan mag die introductie al even spraakmakend zijn. Serviceplan en BMW Brussels bedachten “Kids Helping Kids”, een multidisciplinair introductieweekend waarvoor ze samenwerkten met kunstenaar Pim Smit. Onder zijn leiding konden kinderen zich bij BMW Brussels enthousiast uitleven in het pop-upschildersatelier. Hun minikunstwerkjes vormden de inspiratie voor een gigantisce doek van 60m2, dat Pim Smit live ontwikkelde aan de gevel van BMW Brussels. Het werk zal later ten voordele van Make-A-Wish geveild worden. Op deze manier werden concessie, klanten én de wagen op een markante manier met succes in de spotlights geplaatst.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]