Groots in de kleinste dingen: als BMW een voorwielaangedreven zevenzitter introduceert – meer bepaald de BMW 2 Reeks Gran Tourer - dan mag die introductie al even spraakmakend zijn. Serviceplan en BMW Brussels bedachten “Kids Helping Kids”, een multidisciplinair introductieweekend waarvoor ze samenwerkten met kunstenaar Pim Smit. Onder zijn leiding konden kinderen zich bij BMW Brussels enthousiast uitleven in het pop-upschildersatelier. Hun minikunstwerkjes vormden de inspiratie voor een gigantisce doek van 60m2, dat Pim Smit live ontwikkelde aan de gevel van BMW Brussels. Het werk zal later ten voordele van Make-A-Wish geveild worden. Op deze manier werden concessie, klanten én de wagen op een markante manier met succes in de spotlights geplaatst.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]