Groots in de kleinste dingen: als BMW een voorwielaangedreven zevenzitter introduceert – meer bepaald de BMW 2 Reeks Gran Tourer - dan mag die introductie al even spraakmakend zijn. Serviceplan en BMW Brussels bedachten “Kids Helping Kids”, een multidisciplinair introductieweekend waarvoor ze samenwerkten met kunstenaar Pim Smit. Onder zijn leiding konden kinderen zich bij BMW Brussels enthousiast uitleven in het pop-upschildersatelier. Hun minikunstwerkjes vormden de inspiratie voor een gigantisce doek van 60m2, dat Pim Smit live ontwikkelde aan de gevel van BMW Brussels. Het werk zal later ten voordele van Make-A-Wish geveild worden. Op deze manier werden concessie, klanten én de wagen op een markante manier met succes in de spotlights geplaatst.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]