Geo Intelligence, een bedrijf uit Zwijnaarde dat in 2011 werd opgericht, heet voortaan RetailSonar. Met die nieuwe naam wil het bedrijf, dat potentiële locaties en verzorgingsgebieden meet (en de impact op de mobiliteit berekent), ook internationaal doorbreken. RetailSonar bekijkt in zijn analyses ook het effect van marketing. RetailSonar ontwikkelde daartoe modules die telkens een bepaald aspect in kaart brengen. Eind 2014 sloot het bedrijf een samenwerking met het Nederlandse Locatus, dat de oplossingen van RetailSonar in Nederland aanbiedt.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]