Geo Intelligence wordt RetailSonar


Geo Intelligence, een bedrijf uit Zwijnaarde dat in 2011 werd opgericht, heet voortaan RetailSonar. Met die nieuwe naam wil het bedrijf, dat potentiële locaties en verzorgingsgebieden meet (en de impact op de mobiliteit berekent), ook internationaal doorbreken. RetailSonar bekijkt in zijn analyses ook het effect van marketing. RetailSonar ontwikkelde daartoe modules die telkens een bepaald aspect in kaart brengen. Eind 2014 sloot het bedrijf een samenwerking met het Nederlandse Locatus, dat de oplossingen van RetailSonar in Nederland aanbiedt.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


