The House of Marketing heeft zijn vierde kwartaal ingezet met de aanwerving van 17 nieuwe medewerkers. De groei is des te meer indrukwekkend omdat het nieuwe potentieel zowel junior als senior profielen omhelst. Zoals elk jaar moeten de nieuwe rekruten een Immersion Camp volgen - een week vol training, workshops en andere opleidingsvormen. Daarna mogen de 17 zich echte THoMers noemen.
De gelukkigen zijn Alexandra Steel, Amélie Timmermans, Anne-Charlotte de Cartier, Bess Cannaerts, Charlotte Marin, Eline Kancheh Zar, Eva Dillen, Filip Vandegehuchte, Florence Dierick, Jeroen Beckstedde, Lucas De Dycker, Niels Villers, Oliver McAllister, Renout Van Hove, Robine Goris, Stijn Gysel en Thomas De Backere.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]