17 nieuwe rekruten voor THoM

The House of Marketing heeft zijn vierde kwartaal ingezet met de aanwerving van 17 nieuwe medewerkers. De groei is des te meer indrukwekkend omdat het nieuwe potentieel zowel junior als senior profielen omhelst. Zoals elk jaar moeten de nieuwe rekruten een Immersion Camp volgen - een week vol training, workshops en andere opleidingsvormen. Daarna mogen de 17 zich echte THoMers noemen.
De gelukkigen zijn Alexandra Steel, Amélie Timmermans, Anne-Charlotte de Cartier, Bess Cannaerts, Charlotte Marin, Eline Kancheh Zar, Eva Dillen, Filip Vandegehuchte, Florence Dierick, Jeroen Beckstedde, Lucas De Dycker, Niels Villers, Oliver McAllister, Renout Van Hove, Robine Goris, Stijn Gysel en Thomas De Backere.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]