De ‘sociale media- en mobile first’ strategie van het Franse 20 Minutes werpt al enkele jaren haar vruchten af, want volgens de studie ACPM ONE Global V4 2016 is 20 Minutes uitgegroeid tot het meest mobiel geraadpleegde informatiekanaal bij onze zuiderburen. En omdat mobiel steeds belangrijker wordt, lanceert de website nu de nieuwe versie van haar iOS-applicatie, verkrijgbaar via iPhone en iPad.
De vernieuwde applicatie is geoptimaliseerd voor iOS 10 en kent een strakker en overzichtelijker design met vlottere navigatiemogelijkheden. Verder maakt de nieuwe versie gebruik van de recente 3D-touch technologie van Apple, die met een simpele aanraking directe interacties, zogenaamde ‘Quick Actions’, mogelijk maakt zoals het opslaan van een artikel of toegang krijgen tot bepaalde inhoud. Gebruikers kunnen de display nu bovendien ook instellen op basis van hun interesses of locatie en zelfs automatisch externe RSS feeds toevoegen zoals Twitter. Tot slot biedt 20 Minutes ook een widget aan die de hoogtepunten van het nieuws meteen op het beginscherm van je iPhone plaatst.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]