20 Minutes vernieuwst iOS-applicatie


De ‘sociale media- en mobile first’ strategie van het Franse 20 Minutes werpt al enkele jaren haar vruchten af, want volgens de studie ACPM ONE Global V4 2016 is 20 Minutes uitgegroeid tot het meest mobiel geraadpleegde informatiekanaal bij onze zuiderburen. En omdat mobiel steeds belangrijker wordt, lanceert de website nu de nieuwe versie van haar iOS-applicatie, verkrijgbaar via iPhone en iPad.
De vernieuwde applicatie is geoptimaliseerd voor iOS 10 en kent een strakker en overzichtelijker design met vlottere navigatiemogelijkheden. Verder maakt de nieuwe versie gebruik van de recente 3D-touch technologie van Apple, die met een simpele aanraking directe interacties, zogenaamde ‘Quick Actions’, mogelijk maakt zoals het opslaan van een artikel of toegang krijgen tot bepaalde inhoud. Gebruikers kunnen de display nu bovendien ook instellen op basis van hun interesses of locatie en zelfs automatisch externe RSS feeds toevoegen zoals Twitter. Tot slot biedt 20 Minutes ook een widget aan die de hoogtepunten van het nieuws meteen op het beginscherm van je iPhone plaatst.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



