De ‘sociale media- en mobile first’ strategie van het Franse 20 Minutes werpt al enkele jaren haar vruchten af, want volgens de studie ACPM ONE Global V4 2016 is 20 Minutes uitgegroeid tot het meest mobiel geraadpleegde informatiekanaal bij onze zuiderburen. En omdat mobiel steeds belangrijker wordt, lanceert de website nu de nieuwe versie van haar iOS-applicatie, verkrijgbaar via iPhone en iPad.
De vernieuwde applicatie is geoptimaliseerd voor iOS 10 en kent een strakker en overzichtelijker design met vlottere navigatiemogelijkheden. Verder maakt de nieuwe versie gebruik van de recente 3D-touch technologie van Apple, die met een simpele aanraking directe interacties, zogenaamde ‘Quick Actions’, mogelijk maakt zoals het opslaan van een artikel of toegang krijgen tot bepaalde inhoud. Gebruikers kunnen de display nu bovendien ook instellen op basis van hun interesses of locatie en zelfs automatisch externe RSS feeds toevoegen zoals Twitter. Tot slot biedt 20 Minutes ook een widget aan die de hoogtepunten van het nieuws meteen op het beginscherm van je iPhone plaatst.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]